2010年7月17日星期六

「Not bad for a number two driver」

剛過去的星期日,除了有世界杯決賽外,還有在銀石賽車場舉行嘅一級方程式英國站。我不打算來個賽後總結,有興趣的,請自己去搵精華睇。反而今場後所有焦點也集中在紅牛車隊身上,全因一隻前翼!



話說今埸紅牛車隊準備了新嘅頭翼應付全新嘅銀石賽道,兩位車手一人一隻。但星期六最後一節練習賽,華迪爾嘅頭翼竟然鬆脫了,最後更加爛埋。車隊之後做了最壞的一個決定,在排位賽前,將韋伯嘅頭翼拆下來給華迪爾用,而韋伯就用返舊版本。這小小動作(至少車隊認為係),令原本已經係用隊友舊車架嘅韋伯(副車架華迪爾季初用過,之後表示該車架有問題,令佢未能贏車),立即黑面。及後嘅排位賽,華迪爾最終獲得竿位,韋伯只能屈居第二位起步。傳媒當然不會錯過大做文章嘅機會,立刻報導車隊不和消息,事情火速升溫。不知是否傳媒嘅追訪令兩人心浮氣燥,在週日比賽起步時,兩人互相爭位,令華迪爾剷出賽道,跌至包尾。雖然華迪爾憑安全車出動後力追,最後也只能得第七。韋伯在此情況下贏得比賽固然開心,亦吐一口烏氣之餘亦贏埋啖氣,衝線後突然投訴咁在team radio 爆出一句:「Not bad for a no.2 driver....」,事情亦迅速白熱化!


先講華迪爾。我不知佢會唔會預咗車隊一定幫佢換頭翼,但佢之後講話「唔同人自然就有唔同意見」,我就十分認同。原因係夠官腔,拎到着數就無謂再多講。不過,成為當紅炸子雞嘅佢,呢幾場都難掩越黎越霸道嘅性格架喇(喂,佢三年前先中學畢業喎)。

韋伯雖然賽車經驗老到,但處理呢件事上,就未免顯得很不智了。首先,我覺得黑面係正常嘅,唔嬲就假。佢不智在於將所有不滿搬上枱面,大講特講!佢講嘅嘢,有兩句我認為可以演譯一下。第一句:「如果我早知係要我做二號車手,我當初就唔會續約紅牛。」作為未拎過冠軍嘅三十四歲車手,難得揸住架咁好嘅車,當然想拎番個世界冠軍,名留青史。之不過已經三十四歲,人家華迪爾才二十三,要長遠發展下去,當然會偏重年輕有潛力嗰個啦,簽約時無諗過呢點嗎?況且隊友上季表現確實較為優勝,亦難怪車隊策略上有少少偏心。第二句「Not bad foor a no.2 driver」我認為比第一句更加蠢!第一,如果車隊真係有偏心情況,講咗亦無補於事,只會令車隊分裂同更加對立。第二,紅牛唔係無車手可用,一個唔該換走你都仲得(不過我都信機會好細)。第三,俾更加多機會傳媒做故仔,何必搞到全隊都要分心呢!

但千錯萬錯,最錯嘅都係車隊。本身有blown diffuser 又加埋改良版尾翼已經起碼可以帶住麥拿倫單圈0.5秒,何必要換走韋伯個頭翼呢。唔換就唔使搞到內訌升級啦,呢場車應該都可以穩陣拎多次one-two齊齊企櫈仔。車隊管理層真係要好好反省下啦,咁辛苦喺六年入面由新隊變爭標份子,一子錯滿盤皆落索就唔抵啦!

**出blog前最新消息話韋伯已經唔再嬲同不滿喎,我就唔信係真喇...
blog comments powered by Disqus

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails
back to top