2010年7月21日星期三

輕鬆書展遊


又到暑假,很多乜展物展都陸續開始舉行,打頭陣嘅係香港書展。今晚去了一個優先團,收到網友「依貓」時,我被電子書一頂吸引了,點知去到又係另一回事!因為其中一個展覽,我覺得真係要推薦大家入場認真咁行下。


其實仲有得睇親子區的,但時間實在太早了,無 join 到。一開始就係睇電子書區,唔知係咪希望越大失望越大,其實無咩睇。可能係同場一眾blogger對於電子書嘅研究比書商更深,所以無太大嘅驚喜。

最值得去睇嘅部份係「文藝廊」。原來這個展示當代名家作品同珍藏嘅展覽係由上年書展開始搞的,但係點解我唔知有咁正嘅嘢睇架?!今年「文藝廊」邀請咗劉以鬯先生出任「年度文學作家」,表揚劉先生對香港文學的貢獻。


現場展出咗大量劉以鬯先生嘅著作和手稿,較特別嘅仲有劉先生當年用過嘅機票同埋一張啟發佢創作「對倒」嘅錯體郵票。


然後就有季羨林先生嘅展區。當中展出咗極度珍貴,用巴利文寫成嘅貝葉經。我地經過時,工人還正在排列各藝術品,所以幸運地無櫥窗相隔。當然,眼看手勿動,我地都好乖,只拍了幾張相。


現場仲有一個昆曲戲服展,同樣地參觀時都係未裝櫥窗,我地可以較近距離欣賞幾套價值連城嘅「藝術品」。



文藝廊入面其實仲有好多嘢睇架,仲有唔同嘅講座,不過等你地自己去睇下行下啦!



blog comments powered by Disqus

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails
back to top