2010年1月28日星期四

沒有iSlate,但有iPad

萬眾期待的iPad終於推出,最終都唔係用iSlate呢個名。iPad用的是和iPhone一樣的OS,有9.5吋IPS面板(當然有multitouch啦),同iPhone一樣嘅唔再多講,講D不一樣的。



部iPad重1.5磅,厚0.5吋。背部是像Macbook Pro那樣,一體成型的鋁做機身。

什麼藍芽,WIFI b/g/n,Accelerometer,指南針,GPS等一一俱備。3G? 有,加錢吧! 所有在iPhone用開的apps都可以係iPad到用番,可以用全屏幕黎 run,亦都可以用番iPhone 嘅resolution 黎run(即係好似睇戲有黑邊咁)。


iWork,Keynote, Pages, and Numbers都會有得用,而對我最重要係出去開會可以駁去projector做presentation,唔使拎notebook咁重。一套賣 US$9.99。






iPad有由Amazon 提供嘅iBooks,可以當作 E-book reader。 









電力方面,最長可以維持10小時。這可能係因為OS仍然唔會做到     multi-task,食電自然少D。CPU就會係自家制,叫做A4。










咪住,唔好咁 HIGH 住。

首先,睇官網就只支援簡體中文輸入,唔知出果時會唔會加番(很奇怪,話哂都同 iPhone base on 同一個OS)。

應該仲係唔support flash的。(不過遲下用 html5 嘅網頁都會係咁出)


價錢算係唔錯,但係美國3G版應該係鎖左。因為同場亦講左 data plan 嘅價錢。

US$14.99 有 250MB
us$29.99 就無限data








如果你同我講你想買,我會叫你即刻敗一部返黎,但係我會借黎玩。我唔買住係因為要睇定D先。E-book 香港又未必買到,下下自己又搵又download,我仲有其他機可以選擇。仲有我唔鍾意用 virtual keyboard 打野,你仲叫我用黎係 iWork 做野?而且打橫左部機就會有機會隻手唔夠大打字,一係要放低打,一係就一隻手托住部機一隻手螳螂拳猛篤,點做野?斷估唔會叫我係地鐵車箱到拎個 keyboard dock 出黎卦。







如果係在 Starbucks,麻煩快D出部行ARM cpu 嘅 smartbook 俾我好過,又係差唔多重,其他事交番俾手機啦。








最後送上iPad片段:



Short URL: http://goo.gl/xkSC
blog comments powered by Disqus

Linkwithin

Related Posts with Thumbnails
back to top